Svenska jennifer hollywood - ensam slutänden

På en gästtoalett utnyttjas farmor något helt otroligt av en ung älskare. Älskar att ligga och ta på hela min pojkväns kropp och bara drömma sig in i varandra plus att man ligger och kysser varandra intensivt. Vi ska till min familjs landställe idag i Trosa och ha kräftskiva med hela släkten. Vi stannar över natten så jag bloggar inte förrens imorgon, ha det så bra! Kräftskivan förra året. Finns det något bättre än att ligga i sängen med sin pojkvän/flickvän och bara kyssas och hångla i typ en timme eller mer? Eller är det kanske bara jag. Jag är så himla närhetskåt och alltid hångelkåt om man säger så.

Men det finns en sak, en sak som skrämmer mig. Det är alltså inte så mycket mer än inbeordringar och obekväma arbetstider som sätter käppar i mina hjul. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0