Jag är en privat fotpall

Jag tänkte du är ju så otroligt duktig du driver egna företag osv så har du något tips om jag vill bli en smart affärskvinna som du ! Bella [. Jag vill aldrig lämna mitt vardagsrum längre nu efter att ha Josefina har satt upp sin otroligt vackra tavla som jag beställde av henne. Catalina. Jag ville ha en powerkvinna och det blev det verkligen! Nu måste jag tyvärr slita mig ifrån rummet för att klä på mig, har ett möte med tidningsredaktionen idag för mitt. Det är en hetsande katt- och råttalek som pågår mellan den äldre damen och den unga tjejen i det här klippet.

Och sperman slickar hon glatt i sig. Från löparrunda till trerätters med fina tjejer, nu svirar jag om och möter upp dom på ett glas vin innan vi går ut och äter. Finns både bra och dåliga tillvägagångssätt vad det gäller detta. De mindre bra är när man säger saker som "Jag är så snygg så alla vill ha mig", väldigt rak kommunikation som många gånger bara uppfattas som korkad, en bättre, fast ändå inte vattentät variant är att vända händelser till sin fördel, så som Hannah föreslog, när någon ringer så kan man något suckande säga "men nu ringer han IGEN". Detta gör henne störtkåt, så hon springer ut och tvingar till sig sex av grannen, som tar för sig av hennes sexhungriga kropp.

Vem kommer att vinna? Blir det Kajsa eller Caren? Se hela tävlingen här! Var och lunchade med Petra idag som jag sitter på samma kontor med (eftersom hon jobbar med Bubbleroom så jobbar hon indirekt med Classified). Så här mitt i vintern. Hon och Michaela höll på att spela in ett till avsnitt av Glamourama och jag var med på ett litet hörn. De filmade förresten när jag hade pressfrukost för mina kläde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0