Handla ekologiskt malmö kläder, barnkläder, mat med mera

Tydligen gjorde jag inte det. De tittar tillsammans, blir uppeggade och genomför sedan samma lekar som de sett på film.

Fy tusan vad jag tycker det är härligt att solen börjar komma fram allt oftare, att man vaknar klockan 7 och då är det LJUST ute, när man är ute o går vid 19 på kvällen så hör man fåglarna kvittra, snön är på väg bort och hoppas på att. Om det är något som man ska akta sig för så är det att leva andras liv. Med det menar jag att det är så enkelt att glömma bort att uppskatta sitt eget liv och börja försöka leva någon annans eller så glömmer man bort att sina egna drömmar i livet faktiskt är lika bra.

Kåta Isabella blottar sig för dig. På arlanda ska jag möta upp [. Så här fint såg det ut förra året men inte ska vi hänga på huvudet över lite mulet. Isabella. Hon fantiserar och onanerar medan hon går omkring. Har legat och slappat framför en film hela dagen, fick ett sådant Johnny Cash sug så jag såg Walk The Line för typ åttonde gången, den är så bra! Nu ska jag strax packa ihop mina saker och hoppa in i en taxi till arlanda och flyga till Umeå. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0