Crunchyroll viftar chu bra och cobra ikikata

Det skulle vara vidrigt. Kul med paket på posten! D Två par trosor och två strumpbyxor! De här trosorna är utan söm på kanterna, ser ni? Så de ska inte synas när man har. Det måste ha varit skådisen Katie, Jenna, Jessie. Så himla underbart! Unga tjejer blir påsatta på skolbussen.

Nu drar jag iväg! Det blir sång, jobbärende och lunch med Tyra. Wiho! Jag har fått paket, igen! Undrar om det kan vara mina bhar. ? Could be, minns ni dom där från wonderbra jag ville ha? *håller tummarna*, dom som var såå snygga fast det var E kupor som jag beställde! Dom brukar ju bli fulare ju större bharna blir brukar jag tycka när jag kollar runt i butiker.

Jag vet redan hur det är att sminka sig, klä upp sig och göra sig skitfin för att sen bara få gå och sova - det var precis så det var i Mammas Pojkar. Vi hörs när jag kommer hem! Då ska jag visa bilder från kvällen. Nu sticker jag iväg till vårt event på Stadium! Hoppas att ni kommer förbi och snackar lite med oss! Sergelgatan 8, mellan 19-21 Jag har på mig klänning från Acne, boots med lite lägre klack från Nilsson och ringar från Guldfynd by Kenza. puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0