Buzzador..

Hela dagen har gått åt till att planera min födelsedagsfest som är nästa vecka! Nu är det mesta set och inbjudningarna är ute (lite sent kanske men jag hade ändå redan sagt till alla när festen är hehe) När jag fyllde 19 firade jag med närmsta vänner och pojkvän på restaurang, sedan dansade vi loss på Café Opera. Jag får ofta frågan ”vilken kamera tar du dina fina bilder med? rekommenderar du den?” Jag svarar alltid att det är min kära Canon G12, och jag skulle inte vilja byta ut den mot någon annan! Den här helt enkelt bäst! Det bästa är den justerbara displayen som gör det enklare att ta bilder med [. Fjärde delen i Mike Becks långfilm Lolitans Dagbok. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0