Ascberg igår..! ;)

Det var väldigt skönt och nu mår jag skitbra. Eller det beror på hur man ser det, min humor är barnslig och rätt snuskig så jag hade vrålkul, haha. Imorse sjönk nivån av humor rejält när jag gästade Knappin & Hakim på NRJ.

På tal om Littorin, läste imorse i DN hans intervju där han säger att ord står mot ord, att han inte har träffat “Anna”. Låt dina underkläder ligga utspridda på golvet och klaga sedan " Här är så stökigt"; Sov med dina armar runt henne som en bläckfisk så att när hon vaknar har hela hennes kropp somnat. Genom att titta på andra tjejer i tidningar, lyckas killen få till det med den han egentligen vill ha till det med. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0