En härlig dag

Önskebilder? Kom igen och önska vad ni vill se så kanske jag uppfyller just din önskebild.  ( Hon försöker övertala mig om att jag ska dit ikväll och festa men helt ärligt är jag rätt slute efter igår. Herregud vad man gör dumma saker på fyllan…    Nej men det var.

Hennes bröst är fyllda med mjölk och hennnes analhål vill ha en stor kuk. Vilken dag! Allt jag har beställt kommer på en gång, Asos. Fula trosor. Emilia, Samson. Är fast i lägenheten på grund av alla bud, jag som hade tänkt köpa julklappar! Men dock känns det som julafton när allt trillar in i lägenheten. se, royaldesign.

Och justja Silver and cold också! Fan nu glömde [. AFI var ett band jag och min storasyster lyssnade mycket på för ca 6 år sedan. Mina favoritlåtar var Bleed black, Girls not grey, But home is nowhere & The leaving song pt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0