5e maj 2011

2009 var nog ett tuffare år för mig än vad 2008 var. det får bli kaffe på café istället för det underbara goda här på jobbet. Vet ni vem jag såg igår?? Jo nämligen skådespelerskan August & Mark Wood. Nu ska jag iväg på en intervju med en tidning. Senare är vi ivägbjudna på middag Så ni får säkert inte se så mycket av mig här idag.

 Två par har sex i den här scenen En av tjejerna blir dubbelmackad. Haha skööön. Riktigt chill. Är man på Koh Tao och vill ha lite skönt partyparty så är LOTUS the place to be! En bar nere vid stranden som mjukstartar på kvällen med skön musik och fireshow.

Att jag älskar underkläder ! tycker dom är super fina ;) spets och massa sånt! Skulle kunna köpa en hel affär med bara underkläder. En bilmeck sätter på en brud i verkstaden. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0