Svt suddar reportens urringning

Trosan är en hipstermodell som finns i small, medium och. Perfekta exempel är självklart Pink och Katy Perry. Är det något jag älskar så är det tjejer med attityd! Då menar jag självklart inte bitchiga, gnälliga tjejer utan tjejer som vågar ta för sig, ta för sig som en man! ;pJag har märkt att killar ofta dras till mer söta tjejer som pratar så tyst och försiktigt att man nästan vill ta och skaka om dem lite och se om det är en docka eller om det faktiskt finns en levande människa där inne, (boooring!)Jag är glad att jag inte är en sådan tjej. Jag vågar gapskratta, tönta mig och bjuda på mig själv, fast det är ju kanske därför man inte har någon kille heller ;p Mamma brukar skoja om att jag skrämmer bort alla pojkar men jag tänker inte bli någon nickedocka heller.

* Haha Nåja, det går nog med några taxiresor fram och tillbaka hehe. Kunde inte somna om sen. Har följt varenda nyhet under förmiddagen, läst bloggar från folk som var på ön, hela magen krampar för vad som står.

När läckra Christina klagar på tvättiderna blir hon straffknullad av sina grannar i fitta, mun och stjärt. NHL – där är förebilden för Nordic Trophy-klubbarna och deras nya europaliga, EHL. De mesta av min tid kommer att gå åt till mitt klädmärke och det känns fantastiskt roligt! Vill ni ha chans. Christina, Göran, samson. Hemma tänkte jag säga men jag befinner mig på kontoret. (inspelad i stockholmsförort). NHL stor förebild när elitserien ska slopas.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0