Militärsex

Enligt den här artikeln från Aftonbladet, Wendela är människor på dejtingsajter alldeles för snäva i sina kriterier för ålder på den de söker. LOS ANGELES Inget är så avtändande som att stå vid sidan av en porrfilmsinspelning. Mia Lund, Jens. Puma Swede – en superstjärna inom porrindustrin i USA. En tjej som studerar på universitet får här sina sexfantasier uppfyllda framför kameran när hon blit knullad I både fittan och analen.

Mitt emellan en hel hög av välhängda män väntar en ung mörk tjej på att bli ordentligt tillfredsställd. Nu ska jag åka iväg på möte snabbt, är dock helt ofxad. Frukostbuffé med massa frukter, så jäkla gott! Åt nog en hel vattenmelon, hehe. För att inte tala om Mia Lund, Jens. Vi hann ligga och mysa lite i sängen innan vi hoppade i badkläderna och gick upp till hotellet för att käka frukost. No makeup or anything, dvs transvestit löshåret eller nått haha! Dock slänger jag upp en liten svar på tal innan jag åker. Hon säger också att hon har pratat med. *suck*            NÅGON bloggerska säger att jag och “C” endast är såkallade kk.

En 23-årig tjej med rakad mus blir penetrerad av fingrar och kuk i fittan och stjärten. För det är alltid någon papparazzi som väntar på mig vart jag än ska! Bra va? Slipper ta med mig kameran nu ju. Föresten så är det titeln till den bok som jag älskade mest i hela världen förut, eller.     Nu handlar det om. Haha!     Men iaf, innan olyckan igår så var vi ju och åkte trampbåt! Jag testade i ca 10 minuter sen fick Rosanna ta över, mina små ben orkade inte. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0