Middag hos mig!

Se hur Daniella verkligen njuter när hon får smaka stor kuk i sitt ständigt knullhungriga fitthål. Men tyckte ändå att sakerna var rätt dyra, tävärr. La hemsidan bland favoriter, eftersom jag tänker kolla där nästa gång jag söker efter underkläder , ett plus var att de var väldigt sexiga.

Och nu står han i köket och lagar mat och pausar lite då och då för att kyssa mig. Det fanns fat också men de skulle komma vid en senare leverans. Åh jag är så kär i mina koppar från Rörstrand som jag beställde via Royal Design (de har även en butik inne i Sturegallerian). Gammal skrock eller verklighet? Det blir Amandla och Kristina varse om när de hälsar på väninnan Alexandra i Dalarna. Trots mina oförmåga med inredning och sånt så är jag svag för just koppar och speciellt Rörstrand samt Stig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0