Historier från folkhemmet

Jag älskar när hon suger av mig ) Igår så blev det lite munlekar och det slutade med ett rejält sprut i hennes mun, de bilderna blev dock helt värdelösa så vi får helt enkelt ta nya ) Vi har ju sex rätt ofta så d lär nog inte ta så. %description%.

Typ 20 timmar senare. Efter varje fest hittar man kvarglömda saker! Det är allt från hårsnoddar till studentmössor. Nikki, Nic. Efter de senaste bataljerna så finns återigen lite småsaker att hämta, blå hårsnoddar och lite hårnålar mm. Danska porrtjejen Nikki Dane får sig en omgång av storbonden.

Smal tonårsnegress med rakad fitta och fasta små bröst onanerar med en gummikuk. Jag har nog aldrig haft en så bra nyårsafton!Jag vill aldrig mer fira nyår i Sverige för gårkvällen var bland det underbaraste jag varit med om. Sen får hon riktig kuk mellan sina ljusrosa fittläppar! Vi själva släppte även iväg ett par styckna och himlen var så himla fin med alla dessa ljus. God morgon allihopa! Ni ligger säkert och sussar sött (om ni ens gått hem än ;-)) men här är klockan snart nio och vi har precis vaknat här i vår mysiga bungalow. Huvudet dunkar lite efter vår galna nyårsnatt med Tyra och hennes pojkvän men fasen så värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0