Evas underkläder bikinis och baddräkter

Grannar, vänner och andra ställer upp i perversa orgier - allt för konsten! (2,5 timme långfilm). Sedan fick jag för mig att dra bort compeed-plåstret på min häl där jag har världens största skavsår typ, självklart åkte hela huden med. En vit tight spetsklänning med urringning i ryggen. Hon ger ordet "håltimme" en fuktigt skön innebörd. Heeelvete! Vilken jävla skitmorgon. Jaja, man får försöka vara glad för annat istället.

Sent en lördagsnatt i oktober i fjol hamnade hon i hans lägenhet i Gävle. Tänk dig att du sitter och spelar poker, varpå du får jättebra kort, det riktigt skiner om dig, du blir verkligen jätteglad då du är säker på att du kommer vinna, varpå du satsar alla spelmarker/pengar du har, detta i ett försök att maximera vinsten, dvs, en inbjudan till de andra spelarna att satsa lika mycket om de vill vara kvar i spelet. Jag tänkte börja med en liten poker-liknelse. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0