Utkast: Sept. 28, 2011

Varför tror du att jag i början av sex är kåt, men sen när det gått kanske 5-10 minuter så har jag tröttnat? Ni kanske inte har sex på ett sånt sätt som du gillar? Du måste nog lära känna dig själv lite mer så du vet vad du vill ha, och sen se till att få det så! Har du svårt att få det skönt under samlaget så rekommenderar jag verkligen en klitorisvibrator! Åh jag var ute på en lång powerwalk nyss, så himla skönt i solen. Jag älskar känslan när man är ute och går/springer eller är på gymmet och så känner man hur kroppen är stark och orkar hur mycket som helst, då känner jag alltid att jag har balans i mitt liv, då jag har.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0