Okunskap är bra ibland

Så himla gulligt! Nu ska [. Vi pratar nya intäktsmodeller och planerar jobbresor, snart en föreläsning i Danmark! Jag har ju varit ett stressmonster idag så hon överraskade mig med en chokladkaka, en cola light och en yoghurt som är bra för magen. Grannfrun, unga tjejer, snuskgubbar - alla deltar de i en hämningslös orgie ur verkligheten. Elin som jobbar med mitt ena företag Löwengrip Invest kom nyss upp kontoret.

Jag har varit med i många tv program och tidningar och det är kanske inte konstigt att jag under tiden blir anklagad för att vara mediakåt. Vem är Garbo liksom?? Haha.  Hahahahaha asså jag dör. En het rysk tjej blir knullad på traditionellt smutsigt ryskt vis.

Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0