Kuk alla hål

Men tur nog så ser dom inte ut såhär när svullnaden har lagt sig, brukar hjälpa. För att inte tala om porraktören Amandla, helt otroliga!.

Snabeln på gossedjuret byts snabbt ut mot äkta vara när den unga kvinnan väl fått smak på den. Även fast det är stekande hett så är det så gott med varma drycker utomlands, te är ju turkarnas favorit att servera men även det turkiska kaffet är en hit. Jag ska inte till kontoret idag utan jobba lite hemifrån innan jag ska på möte med min bokförlag Forum vid lunch och sedan till Bobby och göra mig ordning med Tyra och Kenza innan vi ska. Med bland annat skådisen Amandla? God morgon! Sitter och dricker att glas brämhults-juice och ska snart göra frukost bestående av ostmackor och en tallrik fil.

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0