Os-elden är tänd

Ibland råkar man tabba sig och ibland blir man bara så jäkla trött och oseriös… Haha. Idag gör vi en hemlig grej som jag inte kommer kunna berätta om. Där får hon lära sig allt om sex. Det kommer att förändra vår vardag rejält men innan vi kan njuta så måste vi svettas och kämpa.

Den svenska synden har aldrig varit syndigare? Jag kommer ihåg när jag var liten och jag låg och fingrade på hennes händer när hon satt i min säng och sa godnatt, jag ville också ha fina [. Jag har alltid fått höra att jag är en god lyssnare och att det är lätt att berätta saker för mig. För att inte tala om porrskådisen Sabina Black & Damien Michaels. Så himla underbart! Dels för att jag aldrig dömer någon oavsett vad de berättar och dels för att jag aldrig sprider saker vidare. Endast här får du träffa ALLA nya, heta porrstjärnor från Sverige och Skandinavien. Så min stil är helt klart ifrån henne. Min mamma har alltid klätt sig klassiskt med snygga kavajer, skjortor, välmanikyrerade naglar, pärlor och höga klackar.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0