Mot sala!

se/emmysexblogg Jag tycker att nattstad är en jättebra sida att blogga på! Jag trivs mycket bra, hoppas ni hänger med dit!Möjligtvis Vaselina, Jens? Sperman sprutas över hennes buske.

En röd behå är med i leken mellan den här äldre kvinnan och den yngre mannen. Haha, bara skojja! Bloggläsare älskade min nya hårfärg på stan, så söta såå! Och tusen tack till Bobby som fixade mitt hår!! Linégatan 19 hittar ni honom om ni också vill. Östersund! Bilresan tar några timmar så om jag har batteri på min Mac så bloggar jag i bilen. Äntligen klara med dagens inspelningar! Fötterna värker och magen kurrar. Jag är inte blond längre, jag ligger och gråter i fosterställningen. Sry för att jag inte har bloggat idag, har färgat håret.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0