Vi spelade min låt på rosé igår ;)

- Hela familjen använder det. Som sagt jag älskar varmyrgrejer hehe p Funderar på att läsa böckerna i Vampyrkrönikan (läs mer om det här http//sv. Jag mår fortfarande lite dåligt (gör alltid det när jag har mens) så blev helt snurrig när jag försökte sola SIstället blev det film, Queen of the Damned, och den var ännu bättre än vad jag kom ihåg.

!   Heelt annorlunda! Jag personligen tycker att hon såg bättre ut i ansiktet innan, men hon fick en skitsnygg kropp! Dock blir jag irriterad på folk som säger “hon ser ju inte ens ut som sig själv!!”, nehe vad f*n tror du plastikirugi finns för? För att man ska se likadan. En tripp till stan blev det också tillsammans med Michaela och Malin. Utan större framsteg faktiskt. Sen dyker en ung man upp som dom utnyttjar sexuellt. Vandrade runt hela Kungsmässan jätte, jätte länge. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0