Utkast: Nov. 29, 2011

Två tjejkompisar onanerar tillsammans och slickar varandras fittor. Kolla varifrån! Tröjan är tillbaka!! Tack till tjejen som lämnade tillbaka den, inte många hade gjort det. Det var kul och skönt att få avsluta min lilla turné här hemma i Stockholm! Tack alla som kom [. Här kommer en massa bilder från mitt sista Guldfynd-event som var här i Stockholm! Min snälla pojkvän var på plats där i början för att hjälpa mig ta lite bilder.

I läroplanen ingår vaginal penetration och avsugning av den kunnigt hårdhänte magistern. Lindex fortsätter sitt framgångsrika designsamarbete med Ewa Larsson och lanserar i början av december en ny kollektion Affordable Luxury. ?       SLUTA RING MIG JP, tack!?      Och det här med att. Ingen som hört något om Chatarina, Calle?       Vad vill denna kille egentligen? Han ljuger om vi skullle “haft ihop” det hemma hos mig.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0