Godnatt från bange

När det här paret är klara med varandra ser det helt annorlunda ut. b) Nej 50%. Så många gånger jag skrivit att jag ska sätta punkt, att jag ska ta en paus, att jag ska sluta skriva här, att jag ska sluta blogga. b) Penetrering med dildo 13%. Hur har ni analsex? a) Penetrering med en snopp 30%. Om du svarade ja på fråga 19 fortsätt här, annars fortsätt till fråga 23.

Lindex fortsätter sitt framgångsrika designsamarbete med Ewa Larsson och lanserar i början av december en ny kollektion Affordable Luxury. ? Jag har varit och fixat min kamera (DEN FUNKAR NU!!) och handlat lite. Har inte hämtat ut mitt nya bankomatkort än, ska göra det imorgon tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0