Balkonghäng

Tänk om han föredrar analsex? - Tänk om han är jude? - Tänk om han tänker sälja dig som hora? - Tänk om han är kristen? - Tänk om han är homosexuell? - Tänk om han redan är gift? - Tänk om… Abeer är i viss mån traditionstyngd. “Jag läser fortfarande din blogg och känner igen den galna Towa på bilderna från Wipeout mer än jag någonsin känt igen dig på bloggen tidigare. Länstidningen var här och hängde hos mig idag, på Fredag ska ni alla köpa tidningen så får ni läsa en hel del Man ska inte gräva ner sig i saker utan blicka framåt, men jag fick ett så fint mail som jag måste visa en bit ur. Besatta av sex förlustar sig tre vampyrer på varandras kroppar.

Det blir en grupp heta rödhåriga sköterskors uppgift att få bort deras fördomarna och möta rädslan för stora, svarta kukar. Fredagsmys! Dagens planer består av att träffa lite vänner på stan, sedan gå och träna ett styrkepass på Balance (bröst, rygg och biceps blir det idag). ?                         Haha! *Suck*. Och visst var det porrskådisarna Avy Scott, Brittney Skye, Eliziabeth Michelle Lawr. Från mitt största fan. Det är fredag idag! Trots att jag kan vara ledig hur jag vill så är fredags-känslan ändå djupt rotad i kroppen på än. Ikväll så ska Nils och jag [. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0