Snabelbytet

Utåt sett, vill säga. Jag har haft en väldigt rolig dag iallafall! Mötte upp vännerna strax innan tolv och vi drog till Kungsan och åkte skridskor. Är det verkligen så konstigt kan man undra? I alla fall gör jag det. I en undersökning som gjordes i Storbritannien gav resultatet att hemmafruar anser att en semesterresa är mer spännande än sex. En idyllisk plats där moralens väktare håller hårt på sedlighet och uppförande. Riktigt kul! Jag filmade en hel den och hade tänkt klippa ihop en liten video till er. Hej allihopa! Jag kom innanför dörren för en liten stund sedan och sitter här och försöker värma mina stackars frusna tår. Tack till mina fina vänner som alltid gör mig glad ?Jag, Jay och Mika lekte isprinsessor.

Kommentar He j.   Nu ska jag hoppa in i duschen med min nya lyxiga duschcreme, om man inte äter godis så kan man ju iallafall lukta godis   Dagens middagstallrik  . Jag älskar allt jag äter ? det är jättegott!   Middag Ruccolasallad i botten, keso och körsbärstomater, en liten bit torsk i mitten och lök och dill ovanpå.

Har ni några tips? Eller ännu bättre, om man kan hyra nått i Nåttarö imorgon kanske? Maila mig då annars tipsa här bland kommentarerna! Min mail är som vanligt. Keep it up girls! ;DKaty & Rihanna. För att inte tala om Claudia Wennström, Samson Bicpes & Cavron. Föredrar i så fall att vara själv. Plötsligt ringer det på dörren och hon får besök av två villiga killar.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0