Utkast: Mars 5, 2011

Det blir att mysa extra mycket eftersom att vi inte kommer ses på en vecka. Få 2 par snygga spetstrosor, ett par i brun med rosa detaljer och ett par överraskningstrosor för endast 0 kr. Toppenerbjudande från Evita, 2 par trosor för endast 0 kr. En tjej suger av två killar på en toalett.

Solens strålar värmer min rygg, smeker längs mina ben och upp mot min svank. Det är varken kaviar eller smörgåstårta jag tänker på. En snuskig svart-rockarbrud suger av en skitig kuk på en offentlig toalett.

Vi ska iväg och köpa en cykel faktiskt, ingen speciell bara någon billig. Den är från Wonderbra och det [. Många frågar vad jag har för bh under klänningar utan band eller med öppen rygg. Sen går de hem och knullar som kåta kaniner. Är det öppen rygg skippar jag bh och kör bara på nipple covers, men under klänningar/toppar utan band så har jag ibland denna bh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0