Amatörknull

Nyduschad och alldeles ensam i påklädningsrummet - se vad som händer med den här tjejen. Det var strålande sol på Thailandsfesten och parken var full av människor Vi hade så jävla kul och innan stråket tog vi en båttur i solnedgången. Det var en drömkväll och jag önskar att jag kunde få uppleva den igen och igen och igen… allting var så jävla perfekt! ? Vi dansade så att öltälten svajade, lagade trasiga bänkar och drack ur plastmuggar som vi sedan kissade i.

Någon som har något kul tips inför Alla hjärtan? Det behöver inte vara syndigt eller sexigt.         Haha nej det hör inte till, vill bara visa en rolig grejj ang bloggare som ska gärna vända kappan efter vinden när det passar sig. Dolly Gordon & D. Wise. För tro mig, det gör ALLA. När den här vita mogna kvinnan och svarta mannen träffas går det verkligen hett till. *Förutom jag då, faktiskt* hihi, nej men jag gör nog det minst.

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0