Bye egypt

Alla hennes hål får besök av ett gigantiskt kåt trollspö. Blir bruna på en gång och ger en snygg [. Barnkalaset var högljutt och när väl Apan kom fram blev det ännu värre, Sara var apa mesta tiden men jag tog över en stund och fick fingrar i ögonen och armar som skulle kväva mig runt halsen. I Milano var jag inne i en grymt bra smyckesaffär som hade massor med fina smycken! Jag köpte två halsband och en ring. Ringen kostade ett par hundralappar då den är i äkta silver men det var den värd, ringar i ”fake-silver” är ju världelösa egentligen.

Hon hittar vad hon söker i ett garage och där tar hon verkligen för sig. det får bli kaffe på café istället för det underbara goda här på jobbet. Denna söta lilla klänning kom med i paketet från Chicy. Kanske lite för söt? Tuffar till den med skinnjackan och boots. Nu ska jag iväg på en intervju med en tidning.

Mång sköna ställningar. Det var dags att göra något! Så det gjorde jag! Sjukt nöjd är bara förnamnet. Nya mysbyxor och trosor. Hemma hos porrskådisarna Monica, Kalle.. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0