Brinnande längtan

Detta var första gången jag gjorde ett bikini-jobb så det var lite läskigt, men jag minns hur nöjd jag var när tidningen kom ut! Alla bilder är tagna av [.

Hon älskar att suga kuk och att bli tagen bakifrån. Ja, det verkar inte bättre om man ska tro artikeln på Aftonbladet idag. Inte vilken kväll som helst, utan det är ju Aleks födelsedag!! Jag överraskade honom med tårta och nu blir det middag. Klockan är halv åtta här och det är vår sista kväll här i Bangkok. Posted on 2011-02-24 by Veronica H-W. Ge någon en avsugning /slickning och riskera muncancer.

Tack! Många tipsade om att Indiska hade en skinnryggsäck så jag sprang in där efter träningen och titta! Där hängde det en! 800 spänn kostade den och jag är supernöjd. Hon och Michaela höll på att spela in ett till avsnitt av Glamourama och jag var med på ett litet hörn. Var och lunchade med Petra idag som jag sitter på samma kontor med (eftersom hon jobbar med Bubbleroom så jobbar hon indirekt med Classified).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0