Vem behöver en rubrik?

En ung thailändsk adoptivflicka onanerar hemma i flickrummet, och berättar om sina snuskiga sexfantasier. Framme i Köpenhamn, vi har satt oss på ett café för att jobba lite, Jonas som vi ska bo hos slutar om en kvart så då ska vi till hans lägenhet. seEn brun Kenza, en vacker Tyra och en snygg BellaJag och Tyra busade som vanligt. Haha, fan va vi satt och skratta!Kvällens sällskap!Vackra Hayden Panettiere vann pris för årets internationella stilikon! Vi blir ett litet kollektiv hos honom i helgen. Ikväll har vi ett bord bokat på en restaurang sedan blir det drinkar på en. Det var en galen utekväll och bilderna är fan helt störda! Jag och min pojkvän snodde tydligen hennes kamera och tog en massa sjuka bilder på oss själva.

  Mamma tjatar om barnbarn, hon har redan ett (som om det inte vore nog för deras ekonomi) Barnbarnen ska ju skämmas bort till tusen. Som ni vet pluggar hon i Halmstad men nu sitter hon på tåget påväg hem till Stockholm och hon ska stanna här [. Först och främst, TACK för alla era gratulationer!! Ni är så himla fina ? Men det bästa med idag är faktiskt inte att jag fyller år, utan att min underbara vän Dilay kommer hem. Plötsligt blandar sig en välutrustad kille till i leken.

Tror nog fortfarande jag är lite storleksblind efter att jag hittade en bild på Hedie’s bröst (som ni vet att hon har opererat större hela 2 gånger!!) och sen en bild på mina från Gran Canaria resan när jag stod på scenen. I know that I will ;).

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0