Snabb befrielse - en lugn stund

Jag har gjort en hel del intervjuer i mitt liv, så många att jag inte kan räkna dom. I år blev det ett lite mer annorlunda julkort, hehe. Det kommer upp ett par inlägg under dagen!  .

Kom på nyss, varför inte knäsmycken. Min kropp var fortfarande täckt av fukt efter duschen som jag tagit och jag kände värmen från ångan i badrummet blandas med min egen brännande upphetsning. Med darrande händer drog jag sakta upp min ena stay-ups längs med mitt ben, sen följde den andra.

Har nog någon slags fetish om jag ska vara ärlig. jag håller på med en grej =) kika in snart så får ni se. Ingen som hört något om skådespelerskan Alexandra, Samson, Jens XP, helt otroliga!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0