årets diettips!

Efter varje fest hittar man kvarglömda saker! Det är allt från hårsnoddar till studentmössor. Medieindustrins jakt på intäkter bör ju därför inte ligga i att försöka kapitalisera i. Kunderna pyntar däremot villigt upp stora summor för innehållet (dvd-skivor, skor, smink, underkläder , böcker, kroppsbyggarpulver).

Vad är det med killar och fiskbullar? Finns det någon karl som tycker att det är gott. Sånna dagar behövs också. Oj, är klockan redan halv tio? Vart tusan tog dagen vägen?? Dagen har gått så fort och ändå har jag gjort typ ingenting.

I en roddbåt kommer en kille och får syn på dem. God morgon! Såg ni showen igår? Ja jag vet att vi grillade Dennis M också men jag har tyckt innan att de har varit lite märkligt med hans statistik och hurvida de har varit med hans diet-hets etc så jag tyckte att de var bra att ta upp det! Dennis var riktigt duktig, lugn och hade. jag har varken tid att ta hand om vår lägenhet som ser ut som ett bombnedslag eller blogga. Det är jordgubbsplantering, studentfirande, besök på sjukhuset och umgänge med min syster som är i huvudstaden på besök mest hela dagarna.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0