Sushi på akki

Där ser han till att bli ordentligt tillfredsställd. Underkläder - old piece of shit, knästrumpor från HM´s barnavdelning men dom synd inte på bilden, Linne - Gina (syns ej), långärmad tröja HM (syns ej), sweatshirt - Jula 30 år, Mjukisar - Cubus, Tjocksockar från Gunilla collection.

Nu får du se dem gå ett steg längre. Idag har jag hängt med min fina vän Alexandra! Vi fikade och planerade vår lilla Halmstad-resa nästa helg. Usch, lika mörkt som vanligt och det finns ingenting roligt att hitta på så vi (jag och min lillebror) ska bege oss mot läskiga förorten för att hälsa på min mamma! Hon ska laga oss en mysig middag so why not?   Kommer ni ihåg när jag kallade mig själv “ghetto-tjejen” varje gång jag. Jag har sett t.ex porrskådisarna Lily Thai & Johnny Thrust. Alexandras pojkvän och min polare Jayson ska spela på en klubb där nere så då ska jag, Alexandra och Nadia ner dit, hälsa på Dilay och ha kul.  Men först måste jag förbi Göteborg en sväng för ett jobb [.

Läker tiden verkligen alla sår? Skavlan 5 november 2010 · Grodorna och deras kungar · Borys Kesow Masspåverkan i Sverige 13 · The clothesline · RSS Politiskt inkorrekt. Analsex! Kungen spelade rysk roulette! Senaste inlägg. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0