Pinsam inlämning

Jag hör hört att reklam för Wipeout har börjat visas på tvn, den 3e Mars säger Walli att det ska sändas så vi får tro på honom   Hans ord är min lag.   Den här dräkten passar ju mig perfekt, jag hoppar alltid runt och gör akrobatiska ställningar i alla hörn och mot alla väggar som går. Några kallar mitt beteende ADHD men jag kan endast gå med på att det är lite överskottsenergi om sätter igång mig när jag klättrar, jular och springer. I Stockholmsförorten Tyresö pågår en vild sex fest.

En svettig läcker sexdröm med en superkåt blondin med sköna silikonbröst. Om det är något som man ska akta sig för så är det att leva andras liv. Med det menar jag att det är så enkelt att glömma bort att uppskatta sitt eget liv och börja försöka leva någon annans eller så glömmer man bort att sina egna drömmar i livet faktiskt är lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0