Inköp

TRYCK HÄR     Jag ser ut precis som jag kände mig - sur och utmattad! Efteråt tänkte jag att det var sjukt att jag inte kunde bjussa på ett leende men allt gick ut på att vinna, faaan vad dålig var var på dom röda bollarna jag  hade ju sett framför mig hur jag skulle ta dom med galans…   Tryck på bilden så får ni se 37 sekunder av mig i morgondagens program  .

Nu är jag på bättre humör Vi har fotat en massa ikväll, jag och hundarna blev fotade ? Ni kommer att få se bilderna sen och tack gode gud för det underbara vädret som vi fick så bra till kvällen. Hans mamma är därifrån så det ska bli roligt att se hur. Nu ska marcus och jag fortsätta vårt inlands-marathon och bila upp till Dorotea med marcus föräldrar. Mysig fyrkant med Jenna Jameson, 2 tjejer och en storkukad kille.

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0