Tävling! ;)

För att hetta upp det hela ännu lite mer, dyker det upp ytterligare en blondin som får sitt kön slickat. Känslointrycken, däribland orgasmen förstärks, analsex kan underlättas och sociala barriärer brytas ned. ? Men jag har varit med en kompis, tränat och tagit ett långt bad! Nu tänkte jag måla tånaglarna (cause that what fruntimmer gör. Jag har iaf haft typ noll inspration här på kvällen vad jag ska blogga om, händer typ aldrig. Det är dock förbjudet att sälja eller importera. Amyl- eller butylnitrit är inte upptagna i den svenska narkotikalagstiftningen.

Många tror att det är en säker metod. Mitt huvud har tyvärr varit på en helt annan plats de sedan i måndags. Måste nästan börja med att be om ursäkt för den extremt kassa kvalitén som härjat i de senaste dagarnas inlägg.

En mogen kvinna ensam, kåt och kissnödig på en parkbänk, då har nöden ingen lag. Wolves intensifierar jakten på Hunt. Sedan blir det drinkar och dans! Både jag och Angelica är så jäkla danssugna haha, vi har stått inne på rummet och gjort en massa ”snygga” moves… Det ska bli kul att se vad Ayia Napa har [. Med bland annat Angelika Guldlock, Nick the Dick , Samson Biceps &, helt otroliga! Efter bärs, chips & musik på balkongen så ska vi nu promenera in till centrum för att äta middag. Gärna i en härlig symbios med varandra. En helt vanlig blogg om djur, natur och analsex. 2010-01-14 0839.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0