Personalköket

Se den och avgör själv! . Jag hittar en kategori med batterier och tänker “gud så bra, batterier behöver man ju alltid”   Ska jag beställa hem batterier för flera tusen då? Roliga japanska rumkuddar (med trosor ). Jag får plocka ut produkter från en sida på nätet, dom har mest sexleksaker och jag hittar ingenting som vi vill ha… som vi inte redan har.

Jag blev en töntig, halvt gråtfärdig chef igår som var så tacksam över mina fina redaktionstjejer. För visst är det kul att vara snygg under också. Överskattat tycker vissa, själv tycker jag att det är en bra anledning att se över lådan med underkläder.

Jag har börjat drömma oroande mycket om volleyboll det senaste. Vårsköna stunder. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0