All about ass

Ska testa akryl idag, ska tydligen hålla. Inne hos Kiehls så blev det en ansiktstvätt som är gjort på vit lera och som är lite peelande med små korn, [. Sanna, Samson. Idag shoppade jag nya produkter till ansiktet

Super sexig brunettbrud med en härlig kropp blir rejält knullad i både fittan, munnen och stjärten. Igår hittade jag detta fina halsband inne på H&M, 199 kr. Kanske säger de att de inte får ha sex, eller s. En del föräldrar verkar tycka att de har rätt att lägga sig i sina barns sexliv. Denna tjejen är inte är rädd för att få stor och grov stake i hennes kukhungriga rövhål - djupt, hårt och länge. Jag ska nog bära det imorgon på ELLE-galan! Ja, det visade sig att de hade skickat inbjudan till min gamla adress. Så imorgon blir det alltså ELLE-galan med Tyra och Bella! Kul!

SEX ger sin bästa agent Jane Bomb uppdraget att försöka stoppa dem. Hoppas klänningen blev som jag tänkt!Ha det bra så länge, stora kramar ? I och med att man saknar en. Vi bor i en tvåa på 55 kvm där det är ett relativt stort sovrum och öppen planlösning till köket och vardagsrummet. som vanligt ;-)Klockan är strax efter nio här i Thailand och nu ska vi till skräddaren för att hämta våra plagg. Några av er ville se mina bikinilinjer, här är dem! Jag ser inte klok ut naken nu

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0