Tisdagskväll..

När jag bodde hemma i Vasastan så hade jag Vurma nedanför porten, nu har jag upptäckt hundra år senare att cafet med de kända smörgåsarna och kardemummabullarna finns på Birger Jarlsgatan 36 också! Vill ni äta goda mackor för 60 kr så rekommenderas Vurma! Nu ska jag hänga på marcus och shoppa, han är värre. Från att jag färgade tillbaks mitt hår från brunt så är det inte alls lika glansigt längre så jag får klippa topparna mycket oftare. Men jag gillar jag får besöka Bobby ofta så det det är ju positivt! Innan jag kom hit så hade jag möte. En asiatisk tjej blir knullad av två män i en lägenhet utanför Stockholm

Ung asiatisk tjej onanerar när hon läser en riktigt snuskig porrnovell om syndig analsex. Haha, vad fan? Bild från mitt födelsedagsfirande i onsdags. Det är Okej, jag har jätte stora trosor på mig. Bland annat porrstjärnan Pirya, Opal, Göran, Mr X. En fin text. Jag kör på den där oskyldiga ”oh baby…harder!!”-minen hahaha! Dilay diggar iallafall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0