Mot tps hotell

som man längtat efter det! Ska bli skönt med helg och en massa trevligheter?? Ja visserligen inget som är bestämt ännu men det finns ju en rad förslag

Skum fråga(som jag måste ställa), vart gör man av gamla underkläder ? killen i kassa log lite busigt mot mig när jag slängde upp dom här på disken…han kanske gillade min smak dom ser inte så fina ut i webcam jag får försöka ta lite bättre bilder med digital kameran sen.     idag har jag varit och shoppat lite underkläder. Du har sett dem utvikta i herrtidningarna

Jag brukar alltid skriva en resumé året som gått, tyvärr försvann 3månaders inlägg under feb-april så det är svårt att hålla koll exakt vad som hände då Men jag försöker. Anna blev aspackad, också som vanligt. Morgon, eller snarare eftermiddag!Det blev sent igår, som vanligt. En härlig brud med stora tuttar suger kuk, får fittan slickad och blir hårt påsatt bakifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0