Korridorsex

Era mail till mig gör mig superglad, och jag hoppas fler tar chansen och mailar mig ;) Det är så roligt att få kontakt. Han kom till mig inatt! Utan förvarning eller utan att fråga så fanns han där hos mig i min säng. Han tog min kropp i besittning - igen! Jag mötte hans ivriga underbara läppar i en kyss. En trekant i bilen som bjuder på massor av sex, bl a

. Jag är lite nyfiken på vilka mina läsare är så svara gärna här. Jasmine träffar en professor i sexologi och av honom får hon lära sig allt hon behöver veta för att kunna vara med i en porrfilm

. Först och främst så vill jag tacka alla hungriga läsare för visat intresse. Jag har sett t.ex Jasmine & Lee Stone, vad hände där? Många stjärnor har blivit upptäckta på gatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0