Dagens hoppbilder!

Så här gick det till vid inspelningen av filmen I Julens Tecken. Jag sitter och kollar/beställer hem (bla asos. Min kära pojkvän marcus skickar mms från sin jobbresa med Fjällrävens marknadsavdelning, de är uppe i Jämtland och åker längdskidor varje dag och jag måste säga att jag är lite avis på att få vara ute i naturen nu när det är så fint väder, hade man skippat att sova i tält nu när det. Nicole Berg, Kiran, Darla Nord, Jeanet Lynn, Alexa. Underkläder från bla hennes och mau/topshop och monki. com har helt underbara) underkäder, detta måste vara en drog för tjejer

se säljer sexiga underkläder på nätet för både honom & henne i storlekarna XS-XXXL. Skapligt seg!---Har klickat hem två par trosor. Anette, Samson. ett par i gula leopardmönster och ett par i vita leopardmönster )

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0