Veckorevyn nr gratis!

Nyduschad och kåt börjar den här blondinen att tillfredsställa sig själv med en vibrator. Ska köpa ett pussel på vägen, bättre fantasi har jag inte idag, fast helt ärligt så tror jag inte. Amerikanska myndigheter uppger att man frihetsberövat en man i Prunedale, Kaliforinen, som löpt amok utanför sin lägenhet – spritt språngande naken. Claudia Wennström, Samson Bicpes & Cavron. Naken man krävde avsugning. Plötsligt ringer det på dörren och hon får besök av två villiga killar. marcus och jag hann med en morgonpromenad imorse, vilket härligt väder det är! Nu ska vi hem till min pappa i Vasastan och fira min sladdis till lillebror Elis som fyller 3 år med hela släkten

Jag vet för jag har provat. Fy tusan vad jag tycker det är härligt att solen börjar komma fram allt oftare, att man vaknar klockan 7 och då är det LJUST ute, när man är ute o går vid 19 på kvällen så hör man fåglarna kvittra, snön är på väg bort och hoppas på att. Den snygga norska porrbruden Dina får smaka svensk kuk av två vanliga killar

Möt Tina och Peter - ett par som har sex live på Internet - hemma hos dem. Blir lite sentimental då jag tänker tillbaka på de saker som jag önskar att jag gjort annorlunda, de händelser som påverkat mig negativt just när de skedde. Var länge sedan jag hade det faktiskt. Massa söndagsångest. Samtidigt så vet jag att utan de erfarenheterna så hade jag inte varit den jag är just nu. Nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0