Dumma ansiktsboken

Idag ska min ångestgräns testas till det yttersta. 2009 var nog ett tuffare år för mig än vad 2008 var. Mrs. L. Rio, Mrs. J. Noble, Mrs. O. Sherman, Mrs.. Framför kameran får sedan de äkta männen se på medan deras fruar blir tillfredsställda

Tillsammans med två killar i mask har de en skön stund tillsammans. Dock kom Per och Alex som också sitter på kontoret och hjälpte oss, härligt med lite grabbstyrka! Nu ska vi plus Petra kila iväg på ett möte hos Molino PR, jag. Önskebilder? Kom igen och önska vad ni vill se så kanske jag uppfyller just din önskebild. Nu är vi nästan klara med vårt lilla kontor, det var rätt svårt att sätta ihop allting men Emelie var betydligt bättre än jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0