Dubbelt upp

En manlig patient lyckas övertala sjuksystern på läkarmottagningen att hon ska ta tempen på honom oralt. Det både märks och känns att mitt mående börjar gå åt rätt håll. Vovve (Hundforum) · Västgötaspetsforum · Vättarnas tankar. Avy Scott & Trent Tesoro. Och det är inte speciellt svårt att lista ut hur det hela utvecklar sig. Jag har fått en sådan sjukt bra rutin om dagarna

Hennes förbjudna drömmar blir snart verklighet i familjens soffa - hon uppfylls av två stora kukar. Att sätta kvinnan i centrum fick en helt annan innebörd för mig än det jag tänkt tidigare. "JA, MEN ANALSEX DÅ! VAD HAR DU TILL ANALEN DÅ? KAN MAN HA DEN I ANALEN?" Kanske var det ett skrikande och analen en fem sex sju åtta tio tjugo gånger. Hemma hos Amandla, Cavron, Jonas. Så himla underbart! Och hon satt där så full i hörnet och brösten hängde ut och jag blev inte provocerad. Så äntligen!! Äntligen vet jag och jag inser att jag är förlorad och hopplöst förälskad! Åh nej, inte som ni tror, inte förälskad i Någon! Utan i Något! Igår njöt jag i dubbel bemärkelse! De båda männen, Mr Assmaster och hans "wingman", tog hand om mig på bästa sätt

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0