Svenska porrstjärnan nicole

.   Hej Alexandra! Kan inte du visa i ett inlägg vad du har i din väska? Skulle vara intressant att se! Älskar dig och din blogg, puss!!”     SVAR   Hmm. Just nu har jag faktiskt väldigt lite för vanligtvis har jag min mini-dator (vart den nu än är vet jag inte - ska köpa en ny, ROSA!!), internetdongel osv. Storbonden tar för sig av pigan, som gärna låter sig bli påsatt både i röven och fittan

Hennes gapande analhål blir allt större och större när det stenhårt knullas av två kukar. Men under vinbrännbollen förra fredagen gjorde jag det. Var och lunchade med Petra idag som jag sitter på samma kontor med (eftersom hon jobbar med Bubbleroom så jobbar hon indirekt med Classified). Ingen som hört något om Tracey, Mr Y, Mr X. De filmade förresten när jag hade pressfrukost för mina kläde. Analfest utlovas. Tydligen gjorde jag inte det. Trodde jag skulle hitta videoinspelningsfuktionen på mobilen igår, under vår inflyttningfest

Det fanns inget annat att göra för det här kåta paret än att knulla precis där de var just då.  Fri entré hela kvällen! Till Mig Sms Ett MMS från brorsan, han skicka en bild på ett samlag uppifrån alltså när man ser båda könen i full action, han skickade helt ovetandes från fickan, FLERA MMS Svar SLUTA SKICKA!! O men de funkade inte,. Det måste ha varit porraktörerna Tracey, Mr Y, Mr X var med. Ikväll tjuvstartar vi midsommaren på Collage! Kom och dansa och ha kul ikväll i detta underbara väder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0