Skönt med ung thaitjej

Solens strålar får denna mogna kvinna att bli så kåt att hon måste tillfredsställa sig själv. TRÖTT!! Men jag vet att om en stund kommer jag må skitbra. Gav mig ut på en powerwalk när älskling drog iväg till jobbet. Brukar gå/jogga en timma men nu orkade jag bara 40 minuter

Sen går de hem och knullar som kåta kaniner. Fick ett mail där personen undrade hur det gick med den korta killen som jag tänkte ge en chans. Kom på då att jag faktiskt inte berättat om hur det gick där

Det här kåta paret måste få utlopp för sina känslor på plats, i det här fallet på ett gym. Visa hela min profil. Har ni förresten sett DENNA artikel som jag hittade idag på aftonbladet? En fransk psykolog påstår att otrohet skulle vara ett tecken på kärlek. Tioåringar sminkar sig som vuxna, otrohet är kärlek, nakenbloggar. ? februari (22). ? 2010 (27). vad är världen på väg mot? SNu måste jag rusa, puss! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0