Min dag

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH att hoppa fallskärm vad det ballaste som jag har gjort någonsin!! Hela jag pumpar adrenalin just nu och jag kan inte sitta still, jag vill hoppa igen! Och inte bara fallskärm utan bungyjup, jag vill göra allt! Ska ladda över alla bilder, vi hade en fotograf uppe i luften så det blev ascoola bilder. Några fjortisfans kan jag nog hantera själv.   vem är det som gör paintbilderna på dig och ditt liv där ditt liv verkligen speglas?   Svar Självklart är det JAG som gör alla paintserier! Dock speglar dom inte hur mitt liv “verkligen” är! Dom är mycket överdrivna, tex som att jag går runt med 2 feta bodyguards. Den lilla tonårstjejen Jennifer får smaka på Samsons jättekuk i sitt trånga stjärthål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0