Lolitans dagbok

Om en kille skulle säga samma sak skulle han mötas av hånskratt. Underbart! Nu när RUT blev rökskadat av branden så säljer dom ut alla kläder i en annan lokal, där är det ett stort rum där alla testar kläderna tillsammans! Hur roligt är inte det? Jag hatar att trängas i små provrum och springa emellan för att visa upp för varandra   - Man blir ju inte så sugen på att testa byxor, säger min syster… men då stod jag redan där i bara trosor. En tjej som säger "en kille taffsade på mig och jag känner mig så kränkt och ledsen" får tröst och förståelse

Vilken rolig kväll vi hade… jag tog faktiskt inte så många kort, vet inte om alla vill ha bilder med sig själv klämmandes på en jättedildo Det finns så himla mycket leksaker kvar så jag ska fixa ihop lite paket och sälja här på bloggen =)  . Jag saknar henne lite nu i de nya avsnitten, funderar på om man ska leta upp någon film hon är med i bara för att få se henne igen pNågon som vet om hon är med i någon bra film? April Bowlby som KandiSitter och kollar på äldre avsnitt av Two and a Half Men på trean och är det någon mer än jag som bara älskar bimbon Kandi där? Jag tycker att hon är så klockren och så himla snygg! Är det något jag älskar så är det rött hår och hon har en riktigt fin färg tycker jag ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0