Liten och stor

*Puh*, en 25-minutare blev det igen! Skönt, blev hyffsat brun så ska se till att hinna sola igen på söndag! Sen yttligare en gång innan jag åker till Argentina. Jag och Sara lärde känna varandra när hon intervjuade mig för ett skol-projekt för ca 2 år sedan. ?       Jo det är sant, hon skulle intervjua någon som hade lyckats med någonting och då blev det mig! Hon åkte in till Stockholm så satt vi på ett fik under intervjun!         Jag och Sara igår, haha!

En sexig och porrig tjej bjuder på en upphetsande onanishow! Hej jessika, jag vet att du har ätit Roaccutan nu ett tag för din hy och jag vill verkligen veta hur det har gått! Biverkningar? Hur funkar det? Jag vill ha svar! Svar Jag har ätit Roaccutan i exakt två månader och igår var jag hos min hudläkare på Riddargatan och fick nya tabletter två månader. Snart väntar iallafall mysiga middagar på uteserveringar vid stranden. Ååååh!!En mysig kväll på Kreta. Inte nog med att vi inte orkar laga mat själva, utan vi beställer pizzor på onlinepizza puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0