Ida debuterar

På vägen hem gick jag förbi ett skyltfönster. Hej bloggen! Det känns stört att säga det här men…. Hemma hos porraktören Elise. De vill ha med mig för mig, som jag är. Här klär hon av sig och lägger sig i soffan för dagens andra orgasm. Jag är nu med i världens största modellagentur! Eh… Ja!!!! Jag kan fan inte tro att det är sant

Nej det var riktigt längde sedan som jag var och soladade, tycker ni inte det? Nej det är dags att sola lite tror jag, speciellt om jag ska filma samma dag som jag kommer fram till Argentina! Kan ju inte visa mig blek i tv-rutan heller? Nej nej!   Hörs sen efter!     Solpiller är skiitbra,. Svenskarna får såklart inte vara sämre! ;). Linda Lust. Kommer ni ihåg den nakna musikvideon med en ukrainsk grupp som jag länkade för länge sedan? (Se den här annars http//secret-sandra ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0