Höggravid och analkåt

 Vad tycker ni om jag ska ha på mig detta ikväll till middagen med min pojkvän? + sminkad (!!) såklart! Haha ser ut som en riktig barnrumpa utan smink, tycker inte ni också det?  Vi ska på en italiensk resturang nämligen, gulligt va? Ska se till att ha på mig dom dyyra örhängerna. Här får ni en liten smygtitt. Är i fotostudion och vi ska snart börja plåta. Jennifer har vaginal och anal sex med en mystisk maskerad man

Boken verkar bra, väldigt bra. Social fobi (36), Social inkompetens (48), Synestesi (5), Tics och tvång (31), Tidsuppfattning (6), Relationer (118), Kärlek (36), Relationsanarki (14), Relationsvåld (18), Våldtäkt (13), Sex (64), Analsex (6), Kukar och fittor (38). Farmor är kåt och då finns det ingen annan att ta till än portieren i hotellreceptionen

bjuder på superfräck hårdporr i form av 10 rykande heta scener med mängder av nya, läckra tjejer, skön sex - och mycket analsex - av absolut högsta kvalitet. Så nu alla föräldrar kör vi ett. Ha det så skönt! Nu jävlar är jag på krigsstigen vad det gäller TONÅRSTJEJER och ANALSEX. Jag jobbar ju mkt med teens och det är ju för jävligt hur alla stackars tjejer tror de måste låta killen sätta på dem i baken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0